Jeg er sensitiv på arbejdspladsen, hjælp!
Efter første episode, som handlede om at være antennemenneske (find det lige her) var der flere der efterspurgte råd og tips til, hvad de som sensitiv kan gøre, hvis de befinder sig på en arbejdsplads med flere kollegaer og mange arbejdsopgaver.
Det har jeg samlet sammen i dagens episode, hvor du kan blive klogere på, hvordan du imødekommer dine antenner på arbejdspladsen på en nem og enkel måde.
Lyt med her eller i din iTunes podcast app (her):
I denne episode kan du høre om…
– hvad du (og din antenner) skal være opmærksom på i dit arbejde
– vigtigheden i at mærke efter
– din måde af afholde pauser på og hvordan du kan imødekomme din sensitivitet i dette
– at have en plan er vigtigt! Hør hvordan du kan skabe DIN plan på arbejdet og (!) hvor kritisk det kan være, hvis IKKE du har en plan!
– din egen bevidsthed i dit arbejde
– hvordan du kan starte blidt og roligt ud på arbejdspladsen
– hvordan du kan optimere din arbejdsindsats ved at være mere indrestyret
Har du spørgsmål?
Hvis du har spørgsmål til min podcast, så er du velkommen til at skrive til mig på maj@majselv.dk eller fange mig på instagram. Jeg vil samle alle spørgsmålene og mixe forskellige podcast sammen udfra, hvad I vil vide mere til.
Anmeld podcasten
Jeg vil blive så mega monster glad, hvis du vil give min podcast nogle stjerner. Jo flere stjerne jo længere kommer den ud (det betyder meget for mig og iTunes’ algoritme). Du kan gøre det lige her (tryk på “Listen on Apple Podcast” og skyd dine stjerner afsted)